De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Klaasjan Beentjes - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Klaasjan Beentjes - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Julius, Brechtje en Klaasjan

Blijf op de hoogte en volg Klaasjan

15 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Tja, als je al een paar maanden weet dat je Nederland achter je gaat laten, ben je eerst in een ontspannen toestand hier naar toe aan het werken. Echter, hoe dichterbij het moment van vertrek komt, hoe vaker je je achter je oren gaat krabben en bedenken wat je allemaal nog even moet aftikken omdat het wel eens heel lang kan gaan duren voordat je dat weer kunt gaan doen. Bij het af werken van deze magische lijsten moet gedacht worden aan bijvoorbeeld; tot 630 in Paradiso staan, vlees bakken op de Boretti buitenkeuken, varen over de grachten, Julius en Klaasjan in de Saab met open dak door de stad rijden, met Julius naar de Febo op het Stadionplein, oude kaas eten, door de Hema struinen, honden poep op straat, Julius z'n laarzen aantrekken en door de regen lopen, kijken hoe de AEX naar beneden gaat en zo verder en zo voort.

Uiteindelijk moet je tot de conclusie komen dat je eigenlijk te kort tijd hebt om alles te doen wat je eigenlijk nog snel wilt af vinken. Tegelijkertijd waren we ook wel heel blij dat we konden vertrekken, want; de container was ingepakt en stond op de boot, het huis was verkocht, de tijdelijke woning was geregeld et cetera.

Gelukkig waren er op de valreep nog verrassingsavonden georganiseerd voor Brechtje en Klaasjan die fantastisch waren om nog eenmaal met alle maten door het lint te gaan.

De grote afscheidsborrel in Cafe Kostverloren op zondagmiddag leek in eerste instantie iets braver te zijn, maar ook hier liepen diverse mensen met de spreekwoordelijk gevulde zakken weer naar huis.

Kortom of we er nu wel of niet klaar voor waren of wel. De verhuizing ging plaatsvinden en Klaasjan moest zich toch echt op 1 September gaan melden in het kantoor in Perth. Het point of no return lag ver achter ons.

Via deze website, proberen we jullie in ieder geval op de hoogte te houden, zodat jullie ons hopelijk niet helemaal vergeten.

Groet,

Julius, Brechtje en Klaasjan

• 11 September 2011 - 06:49

Skattie:

Skatties Hoest leven Nu daar

• 11 September 2011 - 07:10

Christy:

wouw jullie gaan verhuizen!! wat spanned!! en wat onwijs leuk dat ik zo een beetje erbij zijn kan!! wat een schattig knulletje is jullie zoontje!! wat leuk om fotos te zien!!
    spanned zeg zo ver weg! maar lekker weer en ook een lekkere lifestyle lijkt me!! en uit eindelijk ook als je niet zo ver weg woont ga je niet zo snel iedere 3 tellen naar huis, ik ben nu al 3 jaar niet in nl geweest!! dat is dus te lang!! wat een avontuur! ben benieuwd naar de fotos!!
    liefs voor nu! christy

• 11 September 2011 - 10:04

Tania:

Hey good onya Mate, mischien zie ik je gauw. Een vriendin van me gaat ook naar Perth verhuizen vanuit De Koog.
    Tania

• 12 September 2011 - 10:30

Linda H:

Heel veel plezier daar!

• 19 September 2011 - 14:34

Wil Beentjes:

Wat leuk om wat van jullie te zien en te horen.Leuke foto's!!!
    Veel succes met alles en we blijven jullie volgen.Dikke kus van Ed en Wil